Recention - Bamboo brushes

Godmorgon, vilket strålande väder vi har idag!! Och så ska man jobba ... blö. Som tur är ska jag sitta ute hela dagen, fast mindre tur är att jag kommer få bonnabränna i jobbekläderna :( haha.
 
Nu har jag testat alla mina bambuborstar från elf. HÄR kan ni läsa inlägget om vad dom används till. Jag måste ge alla tummar upp för dessa borstar & penslar. Dom håller hög kvalité och är dessutom superbilliga. Puder och rouge/shading borstarna är mjuka och täta och ger en jämn fin spridning. Ögonskuggspenseln packar på bra med färg och blending-penseln är den lättaste och bästa jag har faktiskt. Suddar ut kanter och ger mjuka övergångar.
 
Betyg: ♥♥♥♥♥ 5/5 , billiga och väldigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0