Make up store - Foxy collection

 

Make up store har nu släppt en minikollektion, Foxy, i samarbete med Kayo. Den består av tre färgstarka microshadows och en glittereyeliner. Kayo har inspirerats av det sena 70-talet och tycker att vi ska bryta mot regler och våga gå loss med färger. De tre ögonskuggorna Voodoo fever (grön) Heaven (blå) och Yaya (rosa) kostar 140 kr/st och den turkosa glittereyelinern Kayo ligger på 155 kr.

Roligt med en färgglad kollektion som bryter av den mörka hösten tycker jag.  ;)


Jag kunde inte låta bli att köpa med mig dessa tre godbitarna hem, ska bli roligt att testa dom :)
Microshadow: Voodoo fever, Heaven & Yaya.

Glittereyelinern Kayo har jag inte köpt än men den kommer väl med hem snart den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0