Dagens makeup - I got a job

ÄNTLIGEN, har jag fått en jobb som jag vill ha. Ett roligt jobb, ett jobb som jag trivs med och kan vara stolt över. Ett jobb på Make up store, på väla. Kommer jobba som extring men allt är bättre än inget. Jobbar hellre 1 timme där än 5 på något annat ställe där jag inte ens trivs. Detta är verkligen ett jobb för mig! :)
Här kommer en makeup som jag hade på jobb häromdan. Fixade ihop något på de få mus-skuggor jag hade, nu har jag börjat samla på mig några och fler kommer det bli. Funderar på att köpa en Helmer att förvara allt i för nu börjar min bokhylla bli full med smink, nagel & hårvårdsprodukter. Fast tycker inte den är så snygg den där helmer .. Hm. Vi får se. Kanske kommer igång med bloggande lite mer nu också, det vet man aldrig.
 
Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Mineralfoundation, W6 + W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: Brynpenna no.1 - MUS
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Microshadow (m/s) Khaki gold & Folklore, Eyedust (e/d) devil dust - MUS
High tech lighter, Venus under ögonskuggorna - MUS
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Masterpiece Max - Max factor + Voluminous x5, carbon black - Loreal
Läppar: Juicy lips läppglans från VR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0