Dagens makeup - Bronze all over

Tjeeena.
Åååh vad underbaaart med värme! Alla blir så glada, livet känns ljusare liksom ;) hehe. Har legat i mammas trädgård och solat idag :) Liiiiite färg har jag nog allt fått! Sedan åkte vi in till stan för att kolla lite dans och uppträdanden på Dunkers Kulturhus innan det var dags för mig att bege mig till min egen danslektion. Underbart, som alltid!
Eftersom jag hade lite tid på mig så valde jag att sminka mig endå, men körde på mineralfoundation & solpuder för omväxlings skull. Även ögonen fick bli bronz-guldiga idag :)

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Solpuder: Bronzing Powder Golden tan, 87 - Isadora
Highlighter: (ögonskugga) Grädde - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Gloss puderskugga, Bronce - Färg & Mocca - Tikei
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg + vatten
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0