The naked truth

Tidsinställt inlägg.
Men godmorgon, vid den här tiden är jag förhoppningsvis på gymmet, om jag är duktig ;)

Här kommer nog den första osminkade bilden på mig i bloggen .. Blir ju nästan lite jobbigt, haha. Näädå, jag har absolut inga problem att gå osminkad, så jag hoppas ni (som inte sett mig innan) inte blir rädda. Meeeen, helt osminkad är jag faktiskt inte utan jag tänkte faktiskt visa hur naturligt resultat det blir av mineralfoundation. På ena halvan av ansiktet har jag applicerat bareMinerals matta foundation, kan ni gissa på vilken sida? (:

(Man kan absolut få mycket mer täckning, allt beroende på vilken borste du använder och hur mycket och länge du jobbar in den i huden. Här har jag ingen concealer under heller!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0