En mysig butik

Igår var jag och Amy inne i en butik som har legat här i Höganäs i sex år nu, utan att vi har vetat om den. Och Höganäs är inte stort, haha! Kvalitet & Fynd heter den, och är en mysig butik med massa småprylar, inredning, pyssel o massa massa mer. Unika och udda saker som man inte hittar överallt. Amy shoppade loss medans jag fick nöja mig med några gulliga chokladbitar som jag gav till Joel. Och sen fick vi en mini spettkaka också, i apelsinsmak. Eftersom jag aldrig hade ätit det innan så fick jag med mig den hem men, nje inget i min smak faktiskt. Men Joel gilla den :)


Kommentarer
Postat av: emelie

vad heter affären ? :)

2012-03-17 @ 16:38:14
Postat av: jennie

emelie: ojjjj, de hade jag ju gelt glömt att skriva hah, ska fixa det. kvalitet & fynd heterden :)

2012-03-17 @ 17:21:04
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0