Min nya älskling!

Heej på er!
Har inte hunnit med o blogga alls. Igår köpte jag kameran jag ville ha och nu försöker jag lära mig den för fullt, haha det är minsann inte lätt. Det finns så mycket funktioner och finesser så det kommer nog ta ett tag innan man kan allt, (om man ens kommer bli fullärd nångång) men det ser jag fram emot :) Jag varken kan eller har photoshop utan det ända jag gör med bilderna är förstärker färgen lite i picasa 3. Men jag får väl skaffa mig photoshop senare .. hehe. Nu ser man ju vartenda por i ansiktet hahaha.
Men nu kommer det nog upp en del andra bilder, förutom smink, i bloggen med tror jag .. Om det blir några bra villsäga. Ska försöka fixa till bloggen med så den blir lite finare. Men, var sak har sin tid! Och nu är det nog sängens tid, Godnatt!

Jag köpte Canon EOS 600D med objektiv 18-55mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0