Dagens makeup - Lovely

Idag blev det min favorit vardags-makeup. Skuggad glob och vit kajal. Öppnar upp ögonen och passar till allt. Dessutom går det snabbt hehe. :) Nu ska jag iväg till stan & väla. Jobbsökandet fortsätter .. eventuellt blir det att börja plugga.
Om det blir utgång ikväll bygger jag upp denna mejken till en sotning :) Får se hur det blir. Ha en fin fredagskväll! Pusss

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, TL7 - Kryolan
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg, & vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Vinteräpple - Färg
Ögonskuggor: Ametist + Honoung - Färg
Kajal: Inliner, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Mascara: True natural volume, black - Lumene
Läppar: Star gloss, 19 - Beyu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0