Mineralfoundation, tummen upp!

Hade visst fått mitt paket från Tikei redan i onsdags, snabb leverans där. Tummen upp! Nu har jag varit iväg och hämtat det och ska snart få testa allt :) Där är två stora foundationburkar, W6 & W7, en stor burk finishing veil matte, en flat top borste, två provburkar concealer & en primer och i gratisprover fick jag två ögonskuggor - embrace och stardust. Swatchade snabbt på handen, ser jättefina ut båda två :)
Nu ska jag göra mig i ordning för midsommarfirandet, i regn. Har inte bestämt om det blir jeans eller klänning, och inte sminket heller för den delen.. Jag hoppas ni alla får en trevlig midsommar iallafall. Ta det lugnt :)

 
Embrace & Stardust. Utan primer under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0