Dagens makeup - Rush

Efter dansuppvisningen igår så var jag hemma halv sex, svettig och stressad. (Som vanligt) Duscha, sminka om mig och klä på mig för att vara hos Nicole klockan sju på födelsedagsfest, gick sådär. Sminket fick lida, mina händer fick lida, som hade SVART franslim överallt som inte gick bort och fastnade överallt. Typiskt mig, att klanta till det i stressen, men såhär såg jag ut tillslut iallafall. 

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline + Second skin foundation, caramel - Max factor
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + kola - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: 120 happy color palette - Kosmetikan.se
High tech lighter, Venus (under ögonskuggorna) - Make up store
Eyeliner: Dipliner, black - H&M
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Hypnose, Doll eyes - Lancôme 
Lösfransar: Ardell nr. 116


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0