Smörj in dig i choklad

Nu är jag äntligen hemma efter en kylig dag i stan. Riktigt kallt i vinden idag, usch. Och halt som attan är det med, man får se upp så man inte åker i backen hehe. Fick iallafall några cvn utdelade och brynen fixade. Dessutom sprang jag inom The Body Shop och köpte hem tre små produkter från den nya serien Chocomania :) Var lite besviken på doften på bodybuttret först när jag fick hem den som test i tidningen för ett tag sen. Tycker den doftar mer kola-aktigt så den köpte jag inte. Men nu har jag nyss duschat och testat det jag köpte och här kommer en liten recension på det:
Scruben
är helt underbar. Den ser ut som kladdet i en riktigt kladdig kladdkaka, den doftar verkligen choklad och den peelar bra så man blir mjuk & len. Sen har vi shower cream, den var också härlig och doftar ljuvligt. Tillsist smorde jag in mig i body lotion och den doftar likadant som body buttret men nu har jag faktiskt börjat gilla doften. Haha, konstigt sånt där. Ibland tar det ett tag innan man fattar tycke. Men jag får nog allt ge med mig och nästa gång blir det body butter och lip butter. Dessa kommer bli favoriter för en chokladälskare som mig! (:

♥♥♥♥♥ 5/5 poäng får de tre produkterna av mig!
  • Chocomania Body Butter 200 ml 175 kr / 50 ml 60 kr
  • Chocomania Shower Cream 250 ml 80 kr / 60 ml lotion + 60 ml shower cream 65 kr
  • Chocomania Body Scrub 200 ml 195 kr / 50 ml 60 kr
  • Chocomania Body Lotion 250 ml 145 kr / 60 ml lotion + 60 ml shower cream 65 kr
  • Chocomania Lip Butter 75 kr
  • Chocomania Soap 35 kr
  • Chocomania Mini Soaps Set 60 kr


Kommentarer
Postat av: Amy

Åååh den serien måste jag också kolla in! Vilket pris ligger produkterna på?

2012-02-15 @ 21:04:48
Postat av: Jennie

amy: dom e så jävla naajsiga :) la upp prislista i inlägget nu för din skull ;)

2012-02-15 @ 22:07:02
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0