Svarta naglar

Hej svej!
Igår blev det en lugn hemmakväll efter en stressig dag på väla. Det var proppfullt med folk och så hade vi dessutom en fyraåring med helgipsat ben med oss som skulle springa in i varje butik. Jag köpte en ny ansikskräm och nagellack.

Ikväll ska jag hem till Amy på förfest och sedan blir det utgång i stan! Just nu känner jag inte alls för att sminka mig så jag får väl se vad det blir ikväll .. nått kommer här upp iallafall :)

Jag är så dålig på att måla naglarna alltså, haha. Vet att man inte ska måla ända in vid kanterna just för att undvika kladd men jag kommer alltid för nära ändå :/ måste öva!!

essie 56 Licorice. Bra täckning efter två lager. 129 kr


ett lager med matte finisher från elf. 15 kr

Kommentarer
Postat av: Louise

Ta bara nagellacksborttagning på en tops o pela rundor ;) /Lollo

2012-02-25 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0