Dagens makeup - Simple sloppy

Här kommer en enkel slarvig makeup som jag bar häromdan när jag inte orkade eller hade tid för mer. Ville ha en "inte så noga" känsla över det så jag kladdade på lite grå suddig skugga som eyeliner både uppe och nere och kajal på vattenlinjen. Klart. Snabbt o lätt, det behöver inte alltid vara mer.
 
Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Persika + aprikos - Färg
Eyeliner: en grå ögonskugga från smokey eye paletten - kosmetikan.se
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0