Dagens makeup - Coffee bean

Heejsan.
Känner mig lite oinspererad just nu, därav inga roliga inlägg. Får se om det kommer upp några idéer snart. Ni säger ju aldrig nått speciellt ni vill se heller. Ska iallafall göra ett inlägg om brynen snart, för det har jag fått en förfrågan om. :)
Idag har jag varit med Mika och Amy på Väla & Ikea och handlat lite smått till lägenheten. Hade verkligen velat ha massor av pengar och en ny fin lägenhet att inreda. Drömma får man!

Sminket har suttit i över 8 timmar när jag tog dessa bilderna. Hann inte imorse :P Förresten, är detta en sotning för er?

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: Earth - Gina Tricot, Kaffe - Färg
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer
Postat av: amy

då höll alltså sminket väldigt bra! ;)

2012-04-04 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0