Plockade fram lite nagellack ..

Ibland är det rätt skönt med en sån här grå dag. Jag har noppat brynen, suttit med ansiktet ovanför ett ångbad och nu tänkte jag börja fixa mina naglar. Om jag kommer fram till hur jag vill ha dom förstås :) Synd att mina naglar är så korta nu dock. Lösnaglarna som ligger där ska jag bara öva och testa olika saker på. Gillar inte att ha lösnaglar då det känns som mina egna naglar förstörs :/ Och gelénaglar har jag bara haft en enda gång, föredrar att låta mina egna växa ut :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: Jag håller på att utbilda mig, går 2:a året på gymnasiet. Nejdå, jag var svarthårig innan, jag blekte bara upp håret till det ljusläget jag ville ha och sedan tonade det rött :)

2012-04-25 @ 17:41:56
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0