Ikväll firar vi mig :)

Heej hopp! :)
Håller på att städa för fullt här hemma inför min födelsedagsfest :) Har precis gett mig på att stryka med, det är ju faktiskt rätt svårt? Och tålaaamod behövs. Hur man än vrider och vänder så blir det ju skrynkligt på andra sidan liksom, haha. Vill bara stryka raka saker hädanefter! Hihi.

Nä nu ska jag fortsätta att städa och sedan hoppa in i duschen. Har ingen aning om hur jag ska se ut ikväll, varken hår, smink eller kläder ..... Sista-sekunden-Jennie.


Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: Lite svårt att svara på den frågan, eftersom jag är frisör och när vi färgar på oss själva blandar vi ihop lite alla möjliga färger, haha. Men 6RR från Goldwell var det senaste jag la i. :)

2012-04-21 @ 13:45:21
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Gabriela

Hej!



Jag undrar om du går att boka för fest/brudmakeup. Vi är några i Stockholmsrakterna som är i behov av en makeupartist. Om du är intresserad så kan vi prata vidare via mailen. Då får du datum och så :) Tack så mycket!

2012-04-22 @ 14:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0