I have a thing for small things

Ja, jag har ju en grej för små saker. Jag tycker dom är gulliga bara. Oftast då om det är miniatyrer av något som annars är större liksom. :P Kan köpa på mig saker just bara för dom e små o söta, fast jag vet att jag aldrig kommer använda dom. Här är ett mini rivjärn som jag köpte för ett tag sen och det har sedan dess legat i en låda, och en mini osthyvel som jag fick i födelsedagspresent. Den ska man riva parmesan med :)

Har ni någon speciell sak eller något annat ni känner såhär för?


Kommentarer
Postat av: johanna

nej inte alls speciellt mycket faktiskt, ibland ändrar jag kontrast så dom blir ljusare/mörkare och ibland så kan jag göra dom mindre "färggranna" annars gör jag ingenting med dem :)

2012-04-24 @ 22:31:06
URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/
Postat av: Amy

Nååwe, vad bra de hörde ihop haha!

2012-04-25 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0