Himmel & Pannkaka

Godkväll folket!
Jag har precis kommit hem efter en lång dag på jobb och en sväng inom svärmor som fyller år idag. Har börjat jobba lite på Pannkaksladan nu, jättetrevligt är det. Så får man lära sig kocka lite med, haha ;) Det öppnar imorgon så idag har vi bara förberett det som behövdes. På lördag kommer vara min första "riktiga dag" , in action alltså :P KOM OCH ÄT PANNKAKOR ! :) hihi. Älskar att vi jobbar i cowboyshattar !
Jag har iallafall inte hunnit ta några dagens makeup-bilder idag men åandra sidan har jag ingen speciell mejk endå, den gamla vanliga får man väl säga.
Nu ska jag tvätta alla penslar och städa o göra fint i min lilla sminkhörna för imorgon ska jag nämligen sminka en modell här hemma, inför en fotografering. Så imorgon blir det förmodligen lite roliga blogginlägg (:

Puss!


Kommentarer
Postat av: amy

hej snygging! jag och robin kommer o äter pannkakor i helgen! :D

2012-04-04 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0