Dagens makeup - Sotning

Hejhej hallååå!
Här kommer gårdagens makeup. Jag testade en ny primer igår, eller en som jag har haft liggandes här hemma men inte använt alls. Brukar ju alltid använda HTL men igår testa jag en annan. Tror jag gillar den .. har inte bestämt mig än, ska köra med den ett tag iallafall och se. Nu ska jag iväg och dansa! Puss

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Kaffe - Färg
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal


Kommentarer
Postat av: Amy

Och rött läppstift till detta, muums!

2012-05-02 @ 10:59:10
Postat av: Jennie

amy: nej då liknar man en hoooooe! :D

2012-05-02 @ 12:59:57
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0