Dagens makeup - Gårdagens

Tjolahopp!
Nu har jag bråttom igen .. Jag sov för länge idag och sen var jag tvungen att göra lite ärenden. Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig i ordning. Jag tänkte ju köra all in med 80's makeup, hår o kläder ikväll eftersom det är det temat på Daltons ikväll, men sen kom jag på att jag ska ju faktiskt på en inflyttningsfest först (där jag inte känner alla) och sen har jag ont om tid också. Det tar ju minst två timmar att våffla mitt hår! Haha, aja. Vi får se vad det blir för sminkning ikväll .. kankse en färgglad? Här kommer gårdagens iallafall! Fick inte så bra bilder då det var mörkt när jag tog dom. Dom första två är utan blixt dom andra är med. Ha en trevlig lördag :)

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Eyedust, sparkling purple - Claudia, Kaffe - Färg
Eyeliner: Dipliner, black - H&M
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Voluminous x5, Carbon black - Lóreal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0