Valborgsmejken!

Heejsan!
Igåååår var det valborg och strålande sol. Fast det blev lugnt för min del med grillning och chill med några vänner. Idag har jag varit ute och invigt mina nya löpardojjor som jag köpte på väla igår. Riktigt nice :) Nu blir det att gå ut och njuta av solen resten av dagen! Här kommer gårdagens makeup! Pussssss

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Granatäpple - Färg
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Twist-up metallic eye pen, 49 blue hawaii - Isadora + blå ögonskugga på
Mascara: Volume Effet Faux Cils - YSL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0