Dagens makeup - More is less

Såhär såg jag ut igår när jag jobbade. Börjar bli föör varmt för flytande foundation nu för min del, men igår skulle det filmas och fotas på jobb så körde med det endå. Älskar dock färgkombon på ögonmejken! Att blanda starka färger är "inne" (gillar dock inte "inne & ute", tycker alla gör som dom vill, när dom vill) nu och jag tycker det är skitkul att göra det i sminket. Även sommarkläderna kommer vara färgglada i sommar hoppas jag. (; Gul, lila, oranget & rosa, grönt & blått, eller varför inte alla tillsammans .. bara leeek, more is less!

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline + Second skin foundation, caramel - Max factor
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + kola - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: 120 happy color palette - Kosmetikan
High tech lighter, Venus (under ögonskuggorna) - Make up store
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Inliner kajal, 56 blonde - Isadora
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal


Kommentarer
Postat av: amy

denna ska jag prova nu i sommar hihi!

2012-05-28 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0