Mot gymmet!

Goooodmorgon.
Yey, jag gick upp klockan tio idag. Lika trött som vanligt! Har precis varit o handlat och nu sitter jag och äter frukost, vaniljyoghurt med färska svenska jordgubbar och banan i :) Sen blir det gymmet. Var jättepeppad på träning inatt, kunde inte alls sova. Låg och tänkte på all träning jag ville köra och massa olika sminkningar jag också skulle göra. Vet dock inte hur jag skulle hinna med allt. Klickade fresten hem min efterlängtade palett igår så jag hoppas den kommer denna veckan :)

Testade  min majonäs-inpackning igår, vet dock inte vad jag tycker .. eller jag vet kanske inte hur det ska kännas bara? När jag skölde ur den så kändes håret silkeslent o fint. Men sen när det torkat var det lika torrt som vanligt haha. Får väl ge det några gånger och känna av vad jag tycker. Recention på håroljan jag testat kommer upp senare. Nu blire träning!


Bild från i tordags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0