Dagens makeup - I love green

Godkväll på er!
Ser att statistiken har ökat igen, kul :) Kolla in "en kategori om mig" här i arkivet för att få reda på liiiite mer om mig. Ikväll har jag varit ute och käkat med några jobbekompisar, himla trevligt. Nu blir det strax sängen för imorgon ska jag sminka till bal! Måste åka in till stan och kolla sen, alla är ju så himla fina den dagen hehe.
Här kommer dagens makeup som fick bli en gnutta gult med gröna toner, så jäkla snyggt. Älskar grönt alltså! :)

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Shading: (ögonskugga) Honung + kola - Färg
Rouge: Glömde jag ta innan jag fotade bilderna :P
Bryn: Brynpenna no.1 - Mus
Ögonskuggor: 120 happy color palette - Kosmetikan.se
High tech lighter, Venus - Make up store under ögonskuggorna
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal & Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0