Dagens makeup - Ö&B

Jaaha, så var det måndag igen. Veckorna springer iväg och snart är det våååår, och min földelsedag. 6 veckor kvar bara! Och då är det snart sommar efter det. Stressad man blir eller? Vart är mitt jobb? Och mina pengar? Hmm ..
Idag har jag testat min palett och mascara från Ö&B som jag köpte häromdan. Mascaran var ju kanske inget att hurra för men skuggorna blir faktiskt fina :)

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Perfect Concealer - Från veckorevyn (inge bra!)
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos + Saffran - Färg
Ögonskuggor: ACTIVE mini palett - Från Ö&B
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Kajal: Eyeliner & shadow stick - ELF www.eyeslipsface.se
Mascara: ACTIVE - Från Ö&B
Läppar: Premium beauty lipstick, 14 - Lumene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0