Dagens makeup - Let the earth shine

HEEJ! Nu har jag uppdaterat gårdagens inlägg om modellering med massor av bilder, kanske underlättar hehe så kika lite längre ner igen :)
Idag blev det träning på morgonen och sedan har vi handlat, lagat mat och städat här hemma. Nu ska jag iväg och träffa Mika en sväng och såhär ser jag ut idag, ögonskuggan från gina och håret uppsatt i en slarvig knut med donuten :)

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: Earth - Gina Tricot, kaffe - Färg längst in vid fransarna
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme
Läppar: Nudeblandning + puder för att få det matt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0