20120322

Hej igen!
Jag har haft en mycket trevlig dag med Kija o hennes lille prins. När han hade busat klart på Busfabriken så åkte vi ut till Väla o käkade. Jag handla lite av Gina Tricots nya skönhetsprodukter, kunde inte låta bli haha. Vi får se om det är något att ha. Billiga produkter iallafall, skuggor, lack och läppglans för 39 kr/st. Och mascara och läppstift för 59 kr/st. Skriver mer om dom när jag testat!
Efter Väla så körde vi ner till Impulse Dance Company, där jag dansar, och kollade på när tjejerna började med den nya dancehall koreografin. Skulle börjat med dom idag men får ta igen det nästa torsdag, kommer bli sjukt kul iallafall :)


Finaste Kija & söte prinsen ♥


Dancehall styyle!


Kolla bara vilka söta pincetter?! Vad bara tvungen att köpa dom ju!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0