Dagens makeup - For blue eyes

Heejhej :)
Jahap, bara för jag tyckte det var vår snart så kom snön tillbaka. :P Men den är väl borta lika snabbt, solen är ju framme nu.
Jag hittade mina blåa linser idag (som jag använde mycket innan) så jag passade på att använda oranget på ögonen. Kontrastfärger ni vet! Och som jag har sagt tidigare så behöver man inte gå på med så knallig orange som jag har utan man kan använda sig av bruna toner med inslag av oranget eller guldiga. Kan ju göra lite fler sminkningar till blåa ögon framöver om ni vill ? :)
Jag glömde fresten fylla i brynen när jag tagit dom första bilderna ;p

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Blossom - Tikei
Ögonskuggor: Saffran + Mandarin - Färg
Kajal: Inliner, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0