Dagens makeup - Deep ocean

Ögonskuggan jag har använt idag heter Ocean, och den är lite som havet tycker jag. Kan inte riktigt säga vilken färg den är, blågrön? Jag tycker den ser lite grön ut i vissa ljus, tex. på bilden jag la upp innan när jag sitter ute. Jag vet faktiskt inte heller vad jag tycker om den. Vad tycker ni? :)

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: Ocean & Blåklocka - Färg
Eyeliner: Cream eyeliner, black - ELF
Kajal: Inliner kajal, 56 blonde - Isadora
Mascara: Lash Architect 4D, black - Loréal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0