Ett litet paket

Åh, fick hem mitt lilla prov-kit från Tikei.se här om dagen, och kolla så gullig bebis kabukin är :) Fast det kanske inte syns hur liten den faktiskt är? Får ta en bättre bild. Den känns jättemjuk och behaglig, ska bli roligt o testa den. Jag beställde 5 olika foundations, en finishing veil matte och fyra ögonskuggor, sen fick jag två ögonskuggor till som man brukar få. Jag tyckte att foundationa såg lite gråa ut, men jag hoppas att nån av dom passar. Har som sagt inte testat nått än utan bara kollat igenom lite snabbt och skuggorna swatchade jag på handen som ni ser nedan. Dom ser jättefina ut, mycket pigmentrika, dryga och lättarbetade. Jag älskar att man kan beställa hem dessa provburkarna då jag köper på mig ögonskugga efter ögonskugga och aldrig använder upp en hel burk endå, och då är ju detta perfekt! Eller om man (som jag denna gången) letar efter sin rätta foundationfärg så är det bara köpa på sig några provburkar o testa sig fram :) Provburkarna kan ni beställa hem på allt, foundations, rouge, veils, primers, ögonskuggor, för 10 kr/st. på Tikei.se

Det kommer en sminkning med dessa produkter ihelgen då jag är ledig, förutom ett sminkjobb på lördag :) 


Från vänster: Desert, Shadow, Galaxy, Magnolia, Forest, September. Dom första två fick jag gratis.


Utan någon primer/HTL under!

Kommentarer
Postat av: amy

I will do this! ;)

ser ju inte ut som man får jättelite heller i proverna? nu blir det en massa ögonskuggor :D

2012-06-13 @ 15:22:46
Postat av: Nina

Vilken fin blogg du har! Jätteinspirerande och kreativa, fina sminkningar.



Kolla gärna in min sminkblogg :)

2012-06-13 @ 15:58:26
URL: http://glossynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0