Dagens makeup - Yellow and purple

Längesen jag skrev här nu. Blir mest osminkat nu under sommaren när det bara är jobb som gäller. Tyvärr. Men iförrgår var jag hos frisören och fixade håret. :) Dock ger inte bilderna färgen riktig rättvisa.
Här kommer lördagens snabba mejk också, som jag inte var riktigt nöjd med men jag visar den endå. Älskar dock färgkombon! :)
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: Brynpenna no.1 - Make up store
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: Desert (gul) - Tikei.se & Passionat Purple (lila) - ELF
High tech lighter, Venus - Make up store under ögonskuggorna
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0