Dagens makeup - En blå himmel, en blåklocka

Heelloo!
Nu har jag slutat jobba, så nu blir det nya tag med nytt jobbsökande igen. Vill bara ha ett bra jobb, ett trevligt roligt jobb.
Denna helgen är det iallafall festival i helsingborg och vi ska ha dansuppvisning ikväll och imorgon! Jag och min scenskräck är jättenervösa haha. Kom till sundstorget utanför Dunkers ikväll klockan 21.00 och kolla :)
Här kommer gårdagens makeup, dagens får ni imorgon. Ha en trevlig helg gott folk!
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Aprikos- Färg
Ögonskuggor: Blåklocka & Ocean - Färg (under ögat)
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Mascara: Hypnose, Doll eyes - Lancôme
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0