Dagens makeup - Adventure

Heejsan.
Jag tror jag kommit på varför jag blivit lite grå av foundationen innan, och det måste vara för jag använde en för ljus. Testade med bara w7 igår och det kändes bättre. Har ju alltid annars blandad ut den med w6 för jag trodde inte jag var så solbrun, men tydligen :)
Igår var det sista dagen på Landskronakarnevalen, så jag var där med några gamla vänner. Sedan blev det Båstad helt plötsligt och där dansa vi loss till Dj Baby J på Pepes Bodega. Äventyrlig kväll!
Körde en liknande sminkning som jag hade för nån helg sen med, gillar denna looken. Kommer nog en tutorial på denna, nästa gång :)
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Adore - Tikei.se
Ögonskuggor: 120 warm & dark palette - Kosmetikan.se
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene
Eyeliner: (ögonskugga) Kaffe - Färg
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal & Hypnose, Doll eyes - Lancôme
 

Kommentarer
Postat av: Amy

You're a pretty little brownie! :)

Svar: tack sötnos! <3
Jennie Lane

2012-07-18 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0