Sminktips - High tech lighter

Helloj mina vänner!
Idag gick jag upp i tid så att jag ska kunna sova inatt. Måndag imorgon och nya tag. Men än sålänge är det bara söndag och det är min dansdag :D Jag dansar på impulse dance company i Helsingborg. Det började med salsa men nu dansar jag bara reggaeton. Riiiiiiktigt roligt, love it! Superbra träning för hela kroppen, bra musik och en underbar danslärare som bara peppar och skriker haha! Så idag förblir jag osminkad faktiskt. Skönast så när man bara ska träna tycker jag.

Men jag tänkte tipsa er om high tech lighter från Make up store. High tech lighter har en krämig konsistens, den finns i flera olika färger och kan användas till mycket så som; highlight under ögonbrynen eller på kindbenet, direkt på läpparna eller blandas med läppstift eller glans, blandas med foundation för att få fin skimrande lyster eller användas som primer under ögonskuggor. Det är absolut den bästa produkten för att få ögonskuggan att sitta längre och få färgerna att poppa! Det är alltså inte en primer, men den kan användas som en primer. En primer jämnar ut huden för att få ett bättre underlag och få skuggorna att sitta längre.

Denna färgen har jag, den blir lätt guldskimrande på huden och heter venus. 155 kr på Make up store.
Tänk på att inte stoppa fingrarna direkt i såna här feta produkter då det bildas massa bakterier och blir gamla fortare, utan ta en kniv eller liknande o ta upp en liten klick. Behövs bara puttelite så den håller jättelänge!

Här är två skuggor applicerade utan HTL under till vänster och med HTL under till höger. Samma skuggor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0