Dagens makeup

Helluu.
Kom precis hem, har knappt varit hemma alls idag. Först var jag på ungattack och sedan åkte jag med Joel och Bitte till Lund. Ett läkarbesök för Joel och sedan blev det mat på NovaLund. Bitte köpte varsin hår-donut till mig och henne med, så nu ska vi bara lära oss använda dom :)
Har slarvat med träningen riktigt mycket denna veckan också .. skärpning jennie!

Här kommer iallafall dagens makeup och maassa bilder :)

Det här har jag använt:
Foundation: Second skin foundation, caramel - Max factor
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Transparent löspuder, vanilla - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung, Nougat - Färg
Rouge: Blossom - TiKei www.tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Ögonskuggor: Smokey eye palette - www.kosmetikan.se
Eyeliner: Cream eyeliner, black - ELF www. eyeslipsface.se
Mascara: Voluminous, carbon black x5 - Loréal
Läppar: Läppaletten från Färg + vaselin


de röda ringarna = shading. den vita ringen = bryn


ögonskuggarna jag använde


läppaletten, ser väldigt kladdig ut pga. plastskyddet i locket. dessa spatlar jag upp o blandar med vaselin eller läppglans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0