Sovmorgon

Godmorgon!
Jösses vad jag har sovit länge. Vaknade dock en stund vid 9 men somnade om igen och vakna vid ett. Illa! Men sköönt :) Igår började jag få jätteont i min ena tungpiercing och imorse var tungan helt svullen och jag kunde knappt prata. Har haft den i 5 år så fattar inte varför det blir så nu? Konstigt. Jag tog iallafall ut den nu för att svullnaden ska lägga sig. Jag hoppas inte hålet läker igen så snabbt. Det var tydligen helt från person till person hur snabbt det går. Kanske ska sätta i läkestaven?

Igår var vi bara hemma hos amy och laga mat och åt godis. Nicole hade fattat min snabba förklaring om fiskbensflätan så hon gjorde en jättelång och fin fläta på mig. Lite svårt att göra den rakt bak på sig själv ju.

Riktigt tråkigt väder idag och mannen ligger fortfarande och sover. Jag ska hoppa in i duschen och göra ve mig. Ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt .. så vet inte alls hur jag ska sminka mig, haha. Vi får se :)

Här kommer två bilder från i somras iallafall, då var man blond och brun. Det kan man sakna en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0