Dagens makeup - Vardagsbrunt

Hejsan!
Det har inte varit en allt för bra dag idag känner jag .. vet inte varför men ibland är det bara så. Vissa dagar är sämre än andra. Känner hur huvevärken börjar komma nu med. Säkert bara för jag tränade idag. Vilket jag är stolt över att jag faktiskt gjorde haha. Var jättedålig med träningen förra veckan ju, blev bara två gånger. Får hoppas på att jag tränar imorgon med {;
Här kommer dagens make, det fick bli en snabbis. En brun globskugga + eyeliner. Och mitt nya gloss på läpparna! Tänkte faktiskt lägga upp en bild-tutorial på denna ögonsminkningen sen. Min första tutorial .... haha. Får ju börja enkelt :) Så kika in senare.

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: Kakao - Färg
Eyeliner: Colorful eyeliner, black - Isadora
Kajal: Inliner Kajal, 56 blonde - Isadora på vattenlinjen
Mascara: Volume Effet Faux Cils - Yves Saint Laurent
Läppar: Star gloss, 19 - Beyu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0