Dagens makeup - Set fire to the sun

Såja, suget efter att sminka kom tillbaka rätt snabbt hehe. Ville testa nått eldigt, har aldrig gjort det innan. Inget jag skulle gå ut med iallafall. Tror jag .. ne. Haha. Fast man blir lite sugen på sommar och sol av denna mejken! :) Nu ska jag in i duschen och tvätta av detta .. ! Sotning ikväll? Grönt? Blått? Lila? hmmmm ..

Det här har jag använt:
Puder: Fit me, 250 sun beige
Bryn: Eye wear pen, chocolate - Laura Key
Shading: (ögonskugga) Honoung + Kola - Färg
Rouge: Persika - Färg
Ögonskuggor: Citron, Mandarin, Granatäpple, Persika & Lime - Färg
Kajal: Inliner kajal, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: Colorful eyeline, black - Isadora
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer
Postat av: amy

det var faktiskt riktigt snyggt! men jag håller med dig, lite för vågat kanske :p

2012-02-27 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0