Dagens makeup - Pocahontas

Idag ser jag ut såhär, lite som en indian som jag lite är ;} Minns när jag var liten så började jag gråta för någon kallade mig Pocahontas .. Undra varför? Hon e ju snygg! Haha iallafall, flätan är gjord av mitt eget hår. Flätar en fläta under det översta håret på ena sidan och fäster den med hårnålar under det översta håret på andra sidan. Snyggt tycker jag! (Förutom att mitt hår e rätt så slitet så att hårståna står ut lite här o var.)

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Airbrush, 04 neutral fair - Clinique
Puder: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Bryn: (ögonskugga) Kakao - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: 120 warm & dark palette - Kosmetikan.se
Kajal: Inliner kajal, 56 blonde - Isadora
Eyeliner: Cream eyeliner - ELF
Mascara: Lash Architect 4D, black - Loréal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0