Dagens makeup - Svaga färger

Denna makeupen hade jag förra veckan när jag var på kräftskiva. Testade nått nytt men jag trivs inte i så svaga färger. Jag gillar mer skarpa färger, skarp rosa, skarp gul, skarp orange, blå, grön osv. På mina ögon ser detta så tunnt ut liksom ..
 
Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Sunrise - Tikei.se
Ögonskuggor: Vintage, magnolia, stardust, forest - Tikei.se
Primer: Beauty Base, eyeshadow primer - Lumene under ögonskuggorna
Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Voluminous x5, carbon black - Loreal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0