Godkväll!

I lördags hade jag så roligt att jag inte orkade röra mig längre än från sängen till soffan igår .. tänk vilket slöseri på livet va? :P Aja, vi festade hårt och hade riktigt skoj. Men nu blir det lugnt på festfronten ett tag, iallafall med alkoholen. Jag kan ha roligt utan, speciellt nu när jag ska försöka leva sundare. Har blivit waay too much sugar på senaste, MEN, det ska jag bryta nu och gå ner några kilo :) Min blogg kanske blir en träningsblogg helt plötsligt? Nädå, ska bara hålla peppen uppe här! (:
Idag satte jag ribban högt för mig själv och körde 2,5 mils motionsträning. Cykling/powerwalk & jogging. Nu ska jag fortsätta på denna banan. :D

Jag fick massor av fina presenter i lördags varav lite var skönhetsprodukter. Tänkte slänga upp ett inlägg o visa det. :) Även lördagens festmakeup kommer upp!


presentbordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0