Dagens makeup - Bara grönt

Godkväll. Här kommer kvällens makeup, väldigt sent. Det fick bli en snabb grön ögonmejk på tio minuter innan jag var tvungen att stressa iväg till påskmiddan. Sen satt jag i matkoma på inflyttningsfesten och nu är jag hemma och sååå redo för sängen. Jobb imorgon med, 10.30-17.00, sen håller jag helg! :D Haha, dagarna känns helt fel nu alltså. Meeen, slänger upp en tidsinställt inlägg till imorgon. Jag hoppas alla har haft en trevligp påsk :) Godnatt!

Det här har jag använt:
Foundation: Fit me, 250 sun beige - Maybelline
Concealer: Cover makeup trio - Färg
Puder: Transparent löspuder, fudge - Färg
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg + vatten
Shading: (ögonskugga) Honoung + nougat - Färg
Rouge: Aprikos - Färg
Ögonskuggor: 88 ultra shimmer palette - Kosmetikan.se
Eyeliner: Dipliner, black - H&M
Kajal: Liquid effect pencil, black fire - Isadora
Mascara: Voluminous x5, Carbon black - Lóreal

(PS. Mina bryn är under ombyggnad ;p Ni får ursäkta detta men jag sparar till att fixa dom på salong nästa vecka.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0