Redhead

Jag vet att jag är urusel på detta, skäms verkligen när jag ser att det är folk som kollar in här varje dag! Usch. Meeen, ni ger mig endå ingen respons så jag borde inte ha dåligt samvete faktiskt. Bloggar helt enkelt när jag känner för det.
Jag har bytat hårfärg igen. Var trött på det andra, blev det ganska fort faktiskt, så nu fick det bli mörkrött. Fast dessa bilderna är färgen ändrad på, det är inte fullt så skarp färg egentligen. Och botten är ju fortfarande mörkare då det tog bättre på det ljusa håret, men jag är rätt så nöjd faktiskt :) Har köpt en färgbomb också, en röd inpacking som vårdar och tar fram det röda pigmenten hela tiden. Super bra!
 
178 kr. på Bellbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0