Essie - Help me grow

Köpte Essie -Help me grow lack för ungefär tre veckor sen. Har sen dess målat på det fyra gånger tror jag, och mina naglar har blivit så mycket bättre! Längre och starkare, bryts inte alls lika lätt som innan då jag kunde vika dom så mjuka dom var. Sista nagelbilden här i bloggen på spacenailsen är för tre veckor sen och nu har dom blivit såhär långa så jag tillochmed har fått fila ner dom :) Alla tummar upp för essies help me grow, 149 kr tror jag det kostar.
Sedan har jag målat glittriga tippar med ett skitsnyggt blåglittrigt lack från Viva la diva plus lite silverglitter. Nu behöver man inte gå och få naglarna förstörda med massa onödigt på salonger för massa pengar.
 
♥♥♥♥♥ 5/5 poäng!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0