Dagens makeup - Byebye Party

Såhär såg jag ut igår när jag var på hejdå-fest för två kära vänner som ska flytta till London. Sedan bar det av till Höganäs för att kolla när några vänner spelade med sitt band och sedan festa loss på Daltons. Var sådär! haha
Jag valde iallafall att sminka mig med grönt, eftersom jag älskar grönt och nu passar det ju så bra till min hårfärg med :)
 
Det här har jag använt:
Primer: Studio secrets smoothing resurfacing primer - Loréal
Mineralfoundation, W7 - Tikei.se
Finishing Veil Matte - Tikei.se
Bryn: (ögonskugga) Peppar - Färg
Shading: (ögonskugga) Honoung + knäck - Färg
Rouge: Nyponros - Färg
Ögonskuggor: Grace, Amazonas - Make up store & Black emerald - bareMinerals
High tech lighter, Venus - Make up store under ögonskuggorna
Eyeliner: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Masterpiece Max - Max factor
Läppar: Juicy lips läppglans från VR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0