Dagens makeup - Neonrosa

Gjorde en snabb sminkning med en neonrosa, neonorange och en blå skugga. Hm, vill inte säga att jag inte gillar paletten, och hoppas jag slipper. Men än sålänge så har den inte gjort mig så glad. Får fortsätta testa mig fram helt enkelt! Jag hoppas att ni alla har haft en underbar dag i solen :) Och glöm inte smörja in er med solskydd ;) 

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Shading: (ögonskugga) Honung + kola - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Ögonskuggor: 120 happy color palette - Kosmetikan.se
High tech lighter, Venus - Make up store under ögonskuggorna
Eyeliner: Dipliner, svart - H&M
Kajal: Eyeliner & shadow stick, black - ELF
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme
Läppar: Sweet Kiss, 04 - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0