Dagens makeup - Liner

Tjooflax! :)
Hur mås det? Bara braa med mig, tack tack. :) Jag har varit ute i vår lilla stad och lunchat med Amy. Hon köpte även massa fint på Parfymerian, men jag fick faktiskt låta bli. Ska ju beställa paletten snart :) Jag köpte en hårinpackning istället, det behövs. Visar sen! Här kommer dagens mejk. Jag fastna dock inte på helbild idag :/ haha

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Shading: (ögonskugga) Honung + Nougat - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: brun från smokey eye palette - Kosmetikan.se
Eyeliner: Eyeliner, svart - Färg
Kajal: Inliner kajal , 56 blonde - Isadora
Mascara: Hypnose Doll eyes - Lancôme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0