Recention - Nashi Argan Oil

Oljans egenskaper:
Ger glans till matt och livlöst hår.
Ger styrka och energi.
Ger håret en omedelbar och långtidsverkande mjukhet.
Främjar hårets hanterbarhet och eliminerar bort trassel.
Reparerar skadat hår omedelbart.
Skyddar mot UV-strålar.
Tränger in och reparerar på djuper.
Passar alla hårtyper.

Pris: ca. 250 kr/100 ml.

Jag älskar denna oljan! Har viserligen inte testat någon annan men denna funkar helt klart för mig. Man ser och känner tydlig skillnad på håret så fort man tar i den. Håret blir mjukt, glansigt och lättarbetat. Dessutom så doftar den gott med och är väldigt dryg. Jag fick två testflaskor på 5 ml i var och började använda den för 2,5 vecka sen och det är mer än halva kvar i den första flaskan! :)

♥♥♥♥♥ 5/5 poäng. Den håller vad den lovar!

 


Kommentarer
Postat av: amy

har du inte provat den vita flaskan med olja som du fick av mig o nicole än?

2012-05-16 @ 10:48:26
Postat av: Jennie

amy: neej inte än :)

2012-05-17 @ 09:30:21
URL: http://makeupmakesyoupop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0