Dagens makeup - I don't know

Hejsan!
Det är dåligt med inspiration nu känner jag. Därför har jag struntat i att sminka mig alls, det blir bara samma sak annars. Ni får gärna säga till om det är något speciellt ni vill se, eller att jag ska visa hur man gör.

Idag orkade jag inte tänka men ville endå sminka mig, så jag bara tog en orörd skugga i en av mina paletter. Körde blå kajal till och vips, såhär blev det.

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Shading: (ögonskugga) Honung + Nougat - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: 120 warm & dark palette - Kosmetikan.se
High tech ligther, Venus - Make up store under ögonskuggorna
Eyeliner: Dipliner, black - H&M
Kajal: Twist-up metallic eye pen, 49 blue hawaii - Isadora
Mascara: Voluminous x5, Carbon black - Lóreal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0