Dagens makeup - Blue liner

Heelojsan!
Blogg-appen har strular så mina mobil-inlägg har inte kunnat komma upp :/ Har ju jobbat två dagar nu så har inte haft tid eller ork att blogga. Meen, här kommer ett litet inlägg iallafall. Nu är det helg för mig, fram till lördag då jag jobbar igen, lite bakvänt haha. :)

Det här har jag använt:
Primer: Beauty base, matifying primer (against shine) - Lumene
Foundation: Golden tan, matte - Bare Minerals
Shading: (ögonskugga) Honung + Nougat - Färg
Bryn: Brynpenna No.1 - Make up store
Rouge: Granatäpple - Färg
Ögonskuggor: Kola - Färg
Eyeliner: Twist-up metallic eye pen, 49 Blue Hawaii - Isadora
Mascara: Voluminous x5, Carbon black - Lóreal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0